Dagarna efter jul


Vi gjorde långpromenader med voffsingarna nästan varje dag så de fick springa lösa, men enda gången jag hade med mig kameran var på juldagen, så himla härligt med riktig vinter!!
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen kom min Moster och kusin Elin på besök och vi hade förberett mandelmusslor fyllda med grädde och bär!
 
 
 
 
 
Vadå mobilnördar... :)
 
Sen under natten insjuknande jag i något magsjuka tillstånd så jag var helt veck på annan dagen... som tur var varade det knappt ett dygn!
 
 
Pappa<3 fyller ju år mitt i allt julfirande också så vi firade och sen skjutsade M & P mig till H-sand!
 
 
 
 
 
I H-sand låg jag mest på latsidan och bara njöt av att vara ledig!
Det var härliga dagar som avlsutades på nyårsafton då jag och Jempis satt på tåget hela dagen!
 

Postat av: mamma G

Va härligt vi hade när du var hemma, massa mys och god mat <3 Sköt om dej, puss o kram, skumbanan :))

2014-01-12 @ 12:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback