Babyfiltar


Det är verkligen en helt ny värld allt det här med babysaker... men så roligt!!
Jag har redan förälskat mig i några filtar!
 
Gallerfilt, köpte mig en sådan här på Ullared. Jättefin!
 
De här är också helt ljuvliga... mitt problem är bara färgen...
 
 
Klippans fina fårfiltar!!

Postat av: Karin N-A

Så mycket fint och bra det finns i filtväg nuförtiden.
Som du vet ville jag göra en barnvagnsfilt till ditt lilla barn men inser nu att jag kanske kan köpa en av de filtar du har tittat på och visat här... kanske en sån där ekofilt i vitt? Vad säjer du om det? En vit spetsmönstrad ekofilt inför sommaren? Jättefint tycker jag :)
Dumt att göra något själv när det finns så fina att köpa... så känner jag nu...
Så mycket roligt du har att tänka på Karro och tiden går så fort... snart har du/ni ett litet pipande knyta att rulla in i fina filtar <3
Kram från moster

2014-02-04 @ 10:24:31
URL: http://bjennbua.bloggo.nu
Postat av: Anna Engström

Vi har den gråa fårfilten längst ner! Så himla bra att ha om det blir lite kyligt och väldigt fin!!

2014-02-04 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback