Julinspiration för julpyssel och julbak


Det är väl snart dags för julförberedelser...
Jag bara älskar julen och allt som hör till och det är tiden innan som är extra viktig.
Har skjutit på allt lite grann pga. att jag inte vet om jag får semester... men nu vill jag inte hålla mina julkänslor borta längre. Det blir antingen jul här i Skåne/på jobbet eller hemma som det ska vara, håll tummarna att jag får julledigt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Moster

Det blir nog bra samma vart du är Karro! Det brukar gå bra fast det känns gruvsamt om man inte få vara hemma hos sin familj. Jag ska jobba hela julafton 10-21 och får därför fara till Viktor på juldagen. Tur att han är så liten än och inte begriper något :)
Vart har du hittat alla dessa roliga bilder? Det var flera saker jag kan tänka mej att göra....
Tänk om vi kunnat julpyssla tillsammans... kul det skulle vara...
Drömmar är till för att uppfyllas nångång...
Må så gott tills vi höres igen/ Moster

2013-11-19 @ 12:56:32
URL: http://bjennbua.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback