Byte av hotell på Koh Chang


Efter några dagar på Keeree Ele Hotel bytte vi till Baanpu Resort.
Ett mycket bra byte tyckte vi då vi fick ett 7-bäddars rum för ett superbra pris och hotellet låg precis på stranden!
 
Vi hade lite svårt att bestämma hur vi skulle sova även fast det var sängar i överflöd :P
 
Rätt så fin utsikt!
 
Det passade bra och ligga helmatt vid poolen, med havet som utsikt!
Här är det typiska vädret, inte strålande sol men ändå lite solstrålar som tränger i genom.
 
Underbart, jag längtar faktiskt lite tillbaka!
 
Jag låg på samma plats tills solen gick ner...
 
Och på kvällen gick vi på huvudgatan och åt mat från olika matstånd.
Det kostade nästan ingenting, helt sjukt!

 
 
 
Vissa av oss ångrar nog stort att det (hon) åts kebab från gatan... magen var inte ok på flera dagar...
 
Jag och Tun köpte sushi, var sååå gott!
5 baht per bit, alltså lite mer än 1 krona biten...
 
 
 
Och till min favorit, pancake med banan och choklad!
 
 
Hotellet nerifrån stranden!

Postat av: mamma G

Åh va fina bilder, de va verkligen härligt i Thailand:)

2013-03-08 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback