Mellandagarna i Strömsund


På juldagen åkte jag hem till M & P!
Riktigt krasslig kände jag mig i mellandagarna då jag tom. fick besöka Dr för hostmedicin.
Ingen riktig ork, men ändå så hääärligt att få vara hemma.
 
Det blev lite paketöppning även den 25:e
 
 
 
En god lunchtallrik :)
 
Vi hade släktingar från pappas sida som hälsade på några dagar.
 
Det var verkligen fina vinterdagar!
 
 
 
Kul att leka i snön
 
 
 
Fina Tassa♥
 
 
In action
 
Premiär-skotertur för några
 
Gofika. Jag gjorde Christmas-cupcakes!
 
Och just denna dag hade jag finbesök!!
 
Min guddotter Hailey♥ med syskon och pappa var på besök!
 
Så mycket skratt vi fick!!
 
Massa gött!

Fullmånen visade sig så vackert en kväll
 
 
 
Sista dagen innan min hemfärd till Skåne hade vi släkt från mammas sida.
Jag bakade såklart ännu mera Christmas-cupcakes och cakepops!
Det vänstra fatet är mitt nya fiiina fat som jag fick i julklapp!
 
 
 
Vi åt så vi sprack... nästan...
 
 
Mina fina kusiner!
 
 
Jag Längtar redan tills nästa gång jag får åka hem igen!
Kan säga såhär, denna gång var inte lika kul att åka tillbaka till Skåneland...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback