Gott Nytt År


Jag hade en fin avslutning på 2012.
I goda vänners sällskap fick det bli lite av en lugn afton då arbete stog på nyårsdagens schema.
Men en tre rätters komponerad av tre kockar var inte dumt.
 
Finporslinet hade fått komma fram och till förätt serverades både en god laxrulle och ostron (första gången jag åt det).
 
 
En liten stjärna var med i början av kvällen innan hon slumrade till!
 
<3
 
Mmm, god varmrätt i form av hälleflundra, potatispure med västerbottenost och räksås.
 
 
 
Jag hade fått äran att göra efterrätten, blev en marängkorg fylld med lemoncurd, vispgrädde och exotiska frukter.
Blev faktiskt väldigt god!
 
 
 
2012 är ett väldigt minnesrikt och har varit ett mycket bra år!
Jag önskar 2013 blir minst lika bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback