Årskrönika 2012 Del 2


JULI
Bestod av goda middagar. Besök av bästa familjen!
Hade semester hemma i Jämtland där jag bland annat var på Jamtli, fiskade, va i strandstugan, gosade med hästar och åt en massa gott.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
AUGUSTI
 Åt kräftor, hängde flera dagar på Ribban då solen var som varmast. Dagstripp till Ystad. Räkfrossa!
Bästa Joppe och hennes kärlek var här.
 
 
 
 

 
 
SEPTEMBER
Mycket härlig helg i Sthlm. Leta svamp... som fick plockas på Ica tilslut.
 
 
 
 
OKTOBER
A&O hälsade på. Demonstrerade tillsammans med lilla Edith + mamma Anna. Heldag i Torups rekreationsområde. Korthelg hemma hos M&P då vi kollade in strippshow och grillkorv. Vi hann även med hundpromenader i första snön och hästridning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
NOVEMBER
Middagar. Besökte London=shopping. Första advent.
 
 
 
 
 
DECEMBER
Bakade i massor. Glögg och vällingmys. Firade 30-åring. Hälsade på Anna i Gbg, hann även se träffa min barndosvän Petra. Invigde min finda vinröda klänning och hade den ggr flera. Firade Jul både i H-sand och Ström. Provade ett annat yrke... Och skålade ut det sista året och in med det nya!
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 

Postat av: mamma G

Hahaha!! ja tycker du va bäst som tandläkare, hihi va kul det ser ut! Tänk att patienten stog ut??
Vilket år du haft....bara roliga saker :))

2013-01-10 @ 19:25:33
Postat av: Karro

Hahha, ja visst... patienten var tålig ;)
Jag visar ju bara de roliga sakerna mamma :)

2013-01-10 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback