Årskrönika 2012 Del 1


JANUARI
Var firandets månad. Sjuksköterske-examen och fest och fest!
Slutade med en anställning på Hjärtsvikt- och klaffkliniken.
 
 
 
 
 
FEBRUARI
Bakades det en hel del. Firade alla hjärtans dag! Fyllde år! Njöt av den första vårsolen!
 
 
 
 
MARS
 Våren kom på riktigt! Jag bakade lite mera.
 
 
 
 
   
 
APRIL
Påsken kom, men jag jobbade mest. AnnaB var på besök och AnnaS:s mage växte.
Häggen blommade och årets första grillning gick av stapeln.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MAJ
Reste till Amsterdam för en weekend. Träffade mamma i huvudstaden. Kollade in Eurovision.
Gick på KanyeWest&JayZ-konsert.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
JUNI
Loppisrunda med A&R. Två födelsedagar firades utomhus. Ett pojkband bildades i vår lägenhet.
Kafferep anordnades. Midsommar. En liten och söt tjej kom till världen. Svärisarna var på besök i Skåne och fotbolls-EM gick av stapeln. Min kära Moster hälsade också på. Sommaren visade en av sina bästa sidor.
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Postat av: mamma G

Vilka härliga bilder du visar, blir alldeles sjuk av att se våren på bild.....längtar! Längtar efter dej me.....men snart så, tjohoooo!

2013-01-08 @ 06:00:37
Postat av: mamma G

Vilka härliga bilder du visar....blir alldeles sjuk av längtan till våren, längtar efter dej åh, men snart så träffs vi igen, tjohoooo!

2013-01-08 @ 06:02:03
Postat av: Moster

Våren se verkligen skön ut där nere i Skåne. Jag hoppas jag får lite av det i april...
Du tar och visar verkligen fina bilder på din blogg! Och du ser ut att ha ett härligt leverne med Jens och vänner... och din fantastiska bakarglädje!
Jag ser också mammas dukar i användning och det är verkligen roligt.
Kram till dej!

2013-01-08 @ 10:25:47
URL: http://bjennbua.bloggo.nu
Postat av: Anna S

Vilken fin årskrönika!
Tänk vad mycket som hänt!! <3
puss

2013-01-09 @ 17:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback