På svensk mark


Jag är hemma i kalla/gråa Malmö igen efter 2 veckors semester.
Tue att min älskade J hade gjort så fint och mysigt tills jag kom hem.
Det har varit underbara, roliga, fantastiska, spännande veckor och jag har så mycket bilder att visa.
 
Lite jobbigt med jetlagen, idag vaknade jag kl. 6 och var jättepigg.
Här kommer lite blandad kompott så länge.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Marie

Vilka härliga bilder! :) Skulle du rekommendera Thailand? Aldrig varit där. :)

2013-02-09 @ 11:52:28
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Karin Wallberg Holm

Mera,mera, vill gärna se mer.....
Carro med kakor inte ovanligt,men sött
Blev det några häftiga skor ?

2013-02-10 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback