Kärlek vid första ögonkastet



De här provade jag här om dagen och imorgon ska de bli mina.
De ska få sova i min säng till och med... :)

Postat av: mamma G

Haha va du e rolig! Du är som Erik när han var liten....stortraktorn i sängen....minns du??

Dom var iaf skitsnygga, passar dej perfekt.

Puss o kram<3

2012-03-30 @ 06:39:46
Postat av: elinkusin

Mycket snygga och passar dig finfint.

2012-03-30 @ 07:29:42
Postat av: Kusin Anna

Tack! Det känns jätte roligt! Och äntligen har jag lyckats och ska få göra något jag alltid velat!:)

Nä det blir inte Trollhättan, bara skolan som har ett av sin "säten" där, kontor lixom. Jag börjar i Ö-vik :)



Kram

2012-03-31 @ 23:40:42
URL: http://annanilsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback