Dagarna går så fort!


Jag hinner inte riktigt med. Redan torsdagkväll!
Jag har jobbat kväll två dagar i rad och nu tidigt imorse så är helt slut i skallen.
Men så mycket bättre ssk jag blir för varje dag!!!

Hämtade min kamera igår på posten och jag var såååå glad, men vipps så försvann det för att kameran ville inte acceptera cp-minneskortet. Jens köpte tom. ett nytt minneskort för att vi trodde det var fel på det.
Har kollat på en fotoaffär också, men de visste inte vad felet kunde vara, så nu måste jag skicka tillbaka kameran...
Trist och Tråkigt, jag som var så pepp på att ta massa kort!

Imorgon är det fredag och jag ska möjligtvis hinna baka lite inför mello-kvällsfesten på lördag!
Lite inspiration kommer här!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback