Loppisrunda i Eslöv och närområde


Anna, Rezi och jag åkte på loppisrunda idag och vilken härlig dag det blev!
Anna hade skrivit ner en hel lista på ställen vi skulle besöka!





Första stället vi besökte blev värsta guldgruvan för A & R, de hittade nämligen en superfin 70-80-tals vagn i blå klar färg!


Rullade fram perfekt också!



I mitten av rundan stannade vi till på ett ställe vi visste skulle servera våfflor... men de visade sig även finnas supergoda räkmackor...


















Jag känner mig så tillfredsställ, ska visa mina fynd sen.

Postat av: mamma G

Men gu´så roligt, ja hade också velat varit med!

Ni ser ut att ha så mysigt på er loppisrunda.

Kram till dej <3

2012-06-02 @ 19:39:44
Postat av: Nästan kusin Erica

Vilka härliga ställen att gräva på :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback