Hemma i Malmö


Tillbaka på Skånsk mark igen.
Kom hem redan igår, men åkte direkt på jobbet och har redan avklarat 2/6 veckans pass.
Ikväll har jag röjt som satan här hemma med allt möjligt.
Och nu äntligen hinner jag slappa lite innan jag måste gå och lägga mig.
 
Detta fick följa med från Rösta-marknaden:
 

Postat av: mamma G

Mmmm, va mycket mumsigt som fick följa med hem :)
Spännande att höra hur Risotton smakar.
Kram till dej världens bästa tjej ;)

2012-07-31 @ 21:34:29
Postat av: KarinWallberg Holm

Men Carro ,kan du säga så fula ord ?,jag som trodde du var en ängel.Hoppas att det känns bra att vara på plats igen, och inga magbesvär på g.Hoppas vi ses snart igen.Marknaden såg trevlig ut. Vet du att din momma gick Rösta 1946.
Kram /Karin

2012-07-31 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback