Examen


Min examensdag var perfekt!
Jag hade bokat tid för att fixa håret (billigt på en frisörskola) för att det skulle kännas lite extra lyxigt.
Vi examinerades i S:t Johannes kyrkan, väldigt fint.


2 fina klasskamrater


2 fina till


Snyggt armand!


Fina vi!






3 sådana här rader av sjuksköterskor var vi!

Efter kyrkan hade jag några timmars slapp innan vi skulle käka middag på kvällen.
Jag höll på att svimma av alla vackra blommor som kom med olika bud...


<3




En underbar tulpanbukett


En annan underbar bukett


Redo för middag och fest!

Min kära vän Anna B hade bokat plats för oss alla, ca 30 personer (Anna B, Anna S och Karin + familjer) på Atmosfär där vi avnjöt en god middag, fina tal och presenter.






Supergod efterrätt!


Jens höll ett fint tal!


Vi avslutade kvällen på Grand där vi skålade sista glasen!

En oförglömlig dag/kväll/natt!
Igår var jag också ute och röjde, på "sjukaste festen". Sååå jäkla skoj var det.
Det får ni se sen!

Tack till er alla för fina och roliga kommentarer överallt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback