Årets som gått


JANUARI 2011


Jens och jag åkte hem för att ta farväl av Momma




I det tråkiga fick vi ändå massa rolig tid med familjen

FEBRUARI 2011

Var en supermånad

Kreativiteten flödade


Tulpaner blommade

Jag fyllde 25 och hade två kalas!







Det var pluggtider...




Och mys-tider!

MARS 2011





Jag köpte min iphone


Våren kom


Och försvann...


Vi hade J:s föräldrar här

APRIL 2011

Jag var i Uppsala och träffade 2 skönheter


<3


Vi grillade för första gången på året vid havet!




Jag påsk-pyntade


Våren kom på riktigt!


Och vi firade på Lilla torg

Mamma och jag möttes i huvudstaden för att fira sista april




Vi hängde vid slottet!


Vi bodde hos mammas Moster, en underbar helg!

MAJ 2011


Eurovision-middag!


Jens och jag firade vår 6:års dag


Jag åkte hem för att fira min mamma <3



JUNI 2011

Jens och jag åkte på mini-semester i Köpenhamn




Innan jag åkte hem för sommaren hade vi lite skoj!


MIDSOMMAR!


JULI 2011


Höjda-cup gick av stapeln!


Vi var i Rossön och badade!


<3


Vi var i Härnta!


Åkte till Ulvön!




Fiskade i Strandstugan!



Plockade bär



AUGUSTI 2011


Gick på hundpromenader








<3


Åkte hem till Malmö och gick på Zlatan-match


Hade kräftskiva!

Vi åkte till Italia->Florens->Pisa med våra underbara friends!









Vi besökte Captains boat

SEPTEMBER 2011


Jens och jag besökte Helsingborg


Och bodde på hotell med suuuper hotellfrukost!

OKOTBER 2011

Åt massor av Cup-cakes










Bakade smörgåstårta åt min J!


Var på Make up store-visning med Mikaela


Åkte till Karlstad och hälsade på älskade Joppe och hennes kära!



NOVEMBER 2011

Skaffade glasögon!
2 par till och med!






Käraste Anna var på besök!



DECEMBER 2011



Firade slutspurt med klasskamrater!


Hade min fina Moster på besök!


Bakade lussekatter med Jens friends!


Åkte hem och firade jul <3



Vilket toppen år!
Jag tror 2012 blir ännu bättre faktiskt!

Postat av: KarinWallberg Holm

Vilket händelserikt år du/ni haft!Jättetrevligt att få ta del av ,och så fint presenterat.

jag tror du har rätt, detta år blir säkert ett toppenår de med. Lycka till!

Gl. Moster K

2012-01-02 @ 13:51:30
Postat av: mamma G

Klart detta år blir ett toppen år.....spännande att ha allt framför sej ;) Roligt att få läsa din fina blogg och se allt roligt du/Jens gjort, puss på´re

2012-01-02 @ 16:55:30
Postat av: Joppe

Åh va fina bilder!!! Saknar dig <3

2012-01-03 @ 00:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback