Torsdagens middag


Mmm, så gott vi åt igår.
3-rätters blev det och jag nästan rullade hem för att jag var så mätt!


Någon typ av bresola, med parmesan och bruschetta.


Ryggbiff med rosmarinpotatis och rödvins-sås...




Tuttifrutti-pannacotta, ljuvlig!


Jens tog Tiramisu, smakar bara kaffe om man frågar mig.
Typ den enda efterrätt han tycker om :)

Jag är ledig idag och jag tänkte ta en runda på stan.
Ikväll blir det äntligen en hemma-fredagsmys-kväll och sen väntar jobb för oss hela helgen.

Postat av: mamma G

Mmmm, de ser gott ut. Önskar det fanns lite bättre kvalite på restuarangerna här på Flata, då skulle jag också gå ut och äta så där gott! kram på er <3

2012-02-03 @ 16:53:16
Postat av: elinkusin

Såg himla gott ut det där och jag skulle nog också ha valt pannacottan precis som dig. Ha en bra helg!

2012-02-04 @ 09:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback