Söndagsplock


Solen har lyst nästan hela veckan här i Malmö och det känns att det är vår i luften!
Idag tog jag med mig pojkarna ut på lite mysfika i Rörsjöparken.


Kaffe, knäckemacka och äppelmuffins hade vi med oss!

Till middag ikväll blev det lite plockmat med västerbottenpaj, mums!





Postat av: elinkusin

Jädrar vad god mat du gör. Synd jag bor så långt bort annars skulle jag ha trängt mig på.

2012-02-26 @ 20:29:38
Postat av: Karro

Det ska vara gott och leva :)

2012-02-26 @ 20:59:40
Postat av: mamma G

Mmmm va de ser gott ut. Men de gick inte av för hackor de pa o jag åt i eftermiddag. Vi åt Jämtlands delikatesser till förrät och jag pepparstek (av filé)me pot gratäng och pa åt grillspett av filé med klyftpotatis, mumma kan jag säga. Puss o gonatt <3

2012-02-26 @ 21:54:16
Postat av: kajsa

mm, va gott det ser ut!!! pussokram

2012-02-27 @ 03:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback