Som gäst på ett bröllop...


Skulle jag vilja bära någon av dessa...





Båda finns hos nelly.com

Postat av: Kusin anna

Tack då ska jag kolla in dom sidorna! Det var verkligen superfint!:)



Ja jag gillar den nya kudden, hade länge fundera på att köpa ett men vart rör snål när de kostade flera hundra . Roligt också att ha något hemmagjort :)



Åh förlåt mig har helt glömt att svara på din fråga om skorna. Det finns på nelly :) haha ja det kan man verkligen undra om det går men vad jag hört/läst så ska de vara lätt att gå i , får hålla tummarna för att de är de!

Finns även en billigare modell av dessa skor för runt femhundringen. Ser nästan helt lika ut :)

Kolla den här länken.



http://shop.vivistyle.se/se/products/lace-up-leatherette-platform-1.html?grp=262750&XBLG9659=0abaf622e3177392fb9f93128957525f



Kram

2012-02-26 @ 12:43:30
URL: http://annanilsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback