Klackarna i taket


Vilken hejdundrande kväll det blev igår!
Här kommer bevis.


Först favvomat på Green Mango!


Påväg till Amiralen där F&F skulle hålla till!


Jordens sämsta bild på Filip&Fredrik, men roligt var det!


Champagne i massor blev det sen...




Och drinkar...


Födelsedagsbarnet och min tremänning
(som heter Nästkusin här i Skåne och lite längre upp, Småland så heter det Syssling, så nu vet ni det)




En annan tremänning :)

Väldigt lyckad kväll som avslutades på Klaffbron, ett ställe jag inte visste fanns.
Så bra musik och jäkligt häftiga lokaler!

Vaknade mätt nu imorse, inte konstigt då jag var på Max och tog med mig Friscomeal hem...

Postat av: mamma G

Vilken kväll du hade....värsta släktminglet. Roligt att få vara med släkta ibland, tänk att ni är barnbarn till bröderna Sven o Gunnar Nilsén, riktiga legendarer här på Flata, det är häftigt tycker jag.

Jag vill äta på Green Mango när jag kommer,puss <3

2012-04-29 @ 11:33:22
Postat av: elinkusin

De kalaset hade man ju velat vara med på :)

2012-04-29 @ 17:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback