Inspirationskväll med jobbet


Först jobbade jag A-tur idag, sen åkte vi från jobbet till Limhamn på Utmaningarnas hus för att leka, äta gott och träffa arbetskamrater från Lund.
Väldigt trevligt!!
Utmaningarnas hus är som Fångarna på fortet och med det superlag jag hamnade i blev 2:a av 16 lag så vi var riktigt nöjda!
Riktiga tävlingsmänniskor var vi allihopa!
Ska sägas att vi förlorade endast med 100 poäng (ett rum typ) och en av mina lagkamrater hade en bruten arm...
Det bjöds på underbart god mat, vin och trevligheter.
Synd att jag inte kunde njuta mer av det goda, för att jag ska upp imorgonbitti!
Bjuder istället på lite premiärbilder från igår med min nya honeybunny!




Postat av: elinkusin

Å, vad fint med alla påskliljorna!

2012-04-21 @ 21:11:25
Postat av: mamma G

Håller med föregående, gu´va fint med alla påskliljor.

Imorgon åker jag till Karlstad, hoppas våren har kommit dit också, vill ha sol o värme, här har de snöat över en decci idag, fyy! Tur att det tinar fort och tar förhoppningsvis bort gammsnön!

Puss o kram, skumbanan!

2012-04-21 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback