Polkagrismuffins


Jag provade på att baka polkagrismuffins!
Och gud så smaskens...


Passar ju utmärkt i mitt nya muffinsställ!





Vi ska gå på bio ikväll och då ska jag packa ner en muffins, hihi!

Postat av: elinkusin

åhå, vilka fina! Säkert smakar det toppen också. Ha en skön söndag.

2011-09-25 @ 16:32:36
Postat av: mamma G

Polkagrismuffins?? Tur jag inte gillar sånt, så ja slipper bli så sugen ;))) Hade de varit nåt med mandel eller choklad har jag tagit första planet ner på en fika, hihi! Du...lever min gamla blåa duk än?? såg den på förra inlägget, kul att du använder den, puss o kram, mamma<3

2011-09-25 @ 17:57:50
Postat av: Anonym

Carro du e en värsting när det gäller gosaker!!

Vad månde bliva av denna syrra?Go o rund förståss!!

Men kul är det att få se läckerheterna.

Kram på dej.

2011-09-26 @ 22:30:48
Postat av: KarinWallberg Holm

Carro du e en värsting när det gäller gosaker!!

Vad månde bliva av denna syrra?Go o rund förståss!!

Men kul är det att få se läckerheterna.

Kram på dej.

2011-09-26 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback