Vår helg i Karlstad


Jag och Jens tog tåget till Karlstad i fredags för att jag skulle få hälsa på min gamla, goda vän Joppe <3.
För er som inte vet så träffades jag och Joppe i första året på gymnasiet då vi också bodde på samma elevhem.
Sen bodde vi 2 år tillsammans i samma lägenhet som var en mycket galen och rolig tid.
Under samma tid träffade jag även Johanna, men som jag känt lite sen unga dagar också.
På fredagskvällen dök hon och hennes sambo upp och joinade oss under middagen.
Jag har inte skrattat så mycket på länge!


Dom bästa Johannorna med sällskap och min J.


Soffpotatisen Polly... hihi!


Värsta hotellfrukosten på morgonen!

Jag har fått testa agility under helgen som var skitkul!!
Vi har kollat på hockey-match, spelat spel, ätit gott och tom. tränat!


Daisy och Joppe in action!

När vi var ute i el-ljusspåret såg vi en ÄLG bara några meter ifrån oss...




Träningsstopp!




Färjestad vann faktiskt!


Såhär mysigt hade jag och Jens det i soffan under nätterna... voffsingar som värmde!


Polly, som en nallebjörn!


Och Daisy är också så goooo!

Tack världens bästa Joppe & Josef för en toppenhelg!

Postat av: Anonym

Tack själv fina ni!!!! Va skit skoj att ni kom!!! <3

2011-10-18 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback