Recension av visningen


Även fast jag och Mikaela hade förköp igår fick vi stå i en lång kö och när vi äntligen stod längst fram kommer någon rackare som kände insläpparen och säger att hon har med sig några släktingar... Släktingar?!
Det var säkerligen 20 st. Lite irritersamt!

Väl inne spanande vi in hår, klänningar och dåliga outfits innan visningen började.



När showen började fick jag och Mikaela nästan en chock.
Det var två dansnummer från någon dansskola i Malmö och jag kan meddela att jag dansar bättre full på krogen.
En av dom såg inte ens ut att tycka det var roligt. Och allting spelade på sex, så jävla dåligt!


Skaka rumpa, skaka rumpa...



Efter den tragiska dansuppvisningen skulle en artist släppa sin nya singel.
Nikita heter hon och det var bland det värsta jag sett.
Så trashigt så jag höll på att lämna stället.
Neä, men jag hoppades verkligen att själva visningen skulle väga upp det hela.
Och det gjorde det. Tur!

Helt fantastiska hår, smink och kläder!
Lite minus för att vissa av modellerna gick som nyfödda kalvar.


















Vi var rätt nöjda ändå när vi gick därifrån :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback