Twiday!


Idag är en mycket bra dag!!
Jag har varit på praktiken och första dagen på länge kändes det riktigt roligt och jag kände mig duktig!

Jag har fått besked att jag klarat den förbannade läkemedelstentan, ÄNTLIGEN!
Så jäkla skönt att det är färdigt med det nu! Jihooo!

Imorgon är jag ledig och jag ska iväg med mina Annor på en galen filmvisning.
Vi ska på Twiday, alla 4 Twilight-filmerna i rad.
Första filmen börjar 15.30 och sen rullar det på till efter midnatt.
Vi ska ta med oss en massa smaskens så vi klarar oss hela kvällen och natta!


Kan inte bli bättre :)

Postat av: Nästankusinerica

Jösses! Inte trodde jag det var så illa :-)

Baka dessa och du mår genast bättre:

http://denlilladockan.blogg.se/

2011-11-15 @ 06:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback