Inspiration för jul


Blev glatt överraskad när jag såg att Leilas söta jul börjar sändas ikväll på tv:n.



Mycket gott som vanligt!

Veckorna går fort, imorgon har jag ingen praktik pga. omvårdnadshandledning och sen blir det lag- och författningstenta på em.
Vi får resultatet på en gång efteråt så det blir ju skönt, men vette tusan hur det kommer gå...
Annars äter jag pepparkakor doppade i mjölk, har tränat ikväll för förtsta gången på månader, sovit i soffan i 1 ½ timme, fått middag serverad och läst i genom lag-papper en sista gång.

Postat av: mamma G

Lycka till med tentan onskar Kajsa o mamma G.

Idag har vi varit pa en marknad som salde allt mojligt, bla fyllda grodor :), ankhalsar, alla mojliga kalkoner, ankor, kycklingar i olika modeller. Rosa agg, massor av konstiga gronsaker jag aldrig tidigare sett. Jag kopte applen o popcorn :)) Kajsa kopte sig en t/shirt med hjartan pa och galgar att hanga klader pa i sin garderob. Ikvall blir det middag har dar jag bor, kajsa kommer och ater med mej, puss o kram I LOVE YOU

2011-12-01 @ 14:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback