Vår dag


En röd ros pryder vårt bord idag för det är just min och Jens dag.



Första gången jag såg dig vågade jag knappt titta på dig.
Andra gången vågade jag prata.
Tredje gången vågade jag både prata och pussas lite.
Det var de stora, mörka ögonen som gav mig speciella blickar... och det fina håret som jag la märke till.
Sen tyckte jag även att det var hett med dina "baggy"-byxor då...
Sen den dagen har du suttit fast i mitt hjärta och det är nu 6 år sedan.
Vi fortsätter så tycker jag :)

Postat av: Nästan kusin E.

Grattis till 6år!

Kul att se dig och tack för besök!

Jag beställde det här idag och kom att tänka på dig!

Finns 5st kvar i lager om du är intresserad :-)

http://hemlangtan.com/lavenderfargatparaply-p-696.html?cPath=133



Hälsningar från Erica

2011-05-21 @ 20:53:54
Postat av: Nästan kusin E.

Jag glömde bort att säga att jag har ett svart sen tidigare och de är jättefina!



http://www.balunz.se/category.html/for-regniga-dagar

Här hittade jag ett Cremefärgat som jag beställde oxå :-) men jag såg att här fins det ett rosa om det är ett sådant du längtar efter!!!!

o//:-) E.

2011-05-21 @ 20:58:18
Postat av: Karro

Erica: Tack! Kul att äntligen få se hur du bor, verkligen superfint!

Wow, jag har verkligen spanat efter ett sådant sen jag såg det hos dig! Nu måste jag bara bestämma mig om jag ska ta creme eller rosa :) Gulligt av dig och tänka på mig, tack :) Jag visar upp här sen vilket det blir :)

2011-05-21 @ 22:21:48
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback