Twilight-fan


Grattis till mig, Karolina Sundqvist som är några år efter när det gäller Twilight...
Tryckte in alla tre filmerna i helgen och nu kommer jag dö innan det blir november då den 4:e kommer ut.
Jens säger att jag är 12 år gammal. Ett töntigt fan som snart har fyllt sovrumsväggarna med affischer.
Inte så allvarligt tror jag, eller är det knäppt att jag gjort en egen Twilight-lista på spotify?!
Och vem kan motstå Edwards blick, inte jag iaf + alla andra 12-åringar!


Give me more!

Postat av: Amanda

Haha! Jag har också precis sett de och blivit fast, men du MÅSTE läsa böckerna det gjorde jag efter filmerna och de är så mycket bättre helt galet! läääs!

2011-05-10 @ 09:57:28
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Sara

Tänkte skriva samma sak som Amanda, läs böckerna!

2011-05-10 @ 19:00:57
Postat av: Karro

Då ska jag absolut göra det :)

2011-05-10 @ 20:16:36
Postat av: Elin

Men Karro! Twilight är så DÅLIGT! USELT! Fast det vet du nog redan. Jag har iofs bara läst den första av böckerna men det är den värsta smörja jag plågat mig igenom. På allvar.

2011-05-10 @ 20:34:27
Postat av: kajsa

jag sa ju till dig att det ar dt basta som nagonsin gjorts!!!

2011-05-13 @ 17:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback