Flyg igen då!


Ikväll ska jag flyga tillbaka till Skåne igen.
Och flyga är verkligen det bästa alternativet. Fy för tåg alltså!
Himla snabbvisit det här, men det har varit helt underbart och fått varit hemma!

Vet inte hur mycket tårta och kakor jag har proppat i mig, så nu jäklar måste jag träna i veckan!
Jag har nämligen 3 veckors ledigt nu innan jag börjar jobba.
Iofs jobbar jag 3 nätter under dessa veckor, men det är ju som en fjärt i rymden!

Mamma blev ordentligt firad igår och av oss gulliga ungar fick hon ett halsband!


Ett så kallat Vattudalssmycke/Vattudalens pärla pryder hennes hals nu!


Postat av: mamma G

Åhh vad det var roligt att rå om dej litegrann.

Tack för all hjälp och längtar redan till du kommer tillbaka. Halsbandet är sååå fint! <3<3<3<3<3

2011-05-29 @ 23:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback