Bakluckeloppis på Rosenhill


Vi var som sagt på loppis i söndags.
Kallt som attans var det, men jag gjorde mina fynd!


Hittade en sådan här söt "tant"-väska och på bordet mitt emot hittade jag den söta lilla portmonän!
Helt fantastisk glad blev jag  (blev ju kär dagen innan hos mammas kusin).
Mamma var så snäll så hon köpte den åt mig :)


Massa glas grejer blev det, för bara några kronor. Galet!
Mässingljusstakarna fick jag av mammas Moster, superfina!




Denna fick också följa med hem. Så charmig och fungerande!

Postat av: mamma G

Vilka fina fynd du gjorde på loppis. Glasföremålen ser jättefina ut tillsammans, du kan vara nöjd!

Åker till Htg och jobbar sen ikväll blir det en timme på Pigget, träna, träna! kram mamma

2011-05-05 @ 06:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback