Värmande kofta


S-HLR, Hjärt och lungräddning stod idag på schemat!
Jättebra träning med dockor och defibrillator.
Jag är väldigt bra på att ge kompressioner :)

Även fast vi går mot ljusare och varmare tider går jag och suktar efter en odd-molly kofta.
Har sett två stycken de senaste två dagarna och jag blir så avundsjuk!
Synd bara att de ska kosta skjortan.
Men jag tror jag ska slå till iaf!
De finns i väldigt många färger så det är mitt största problem just nu.
Men jag är ju lite av en rosa-tjej.












Den här gammeldagsrosa är en favorit!

Postat av: mamma gudrun

Jahaa,,, är det från Odd Molly dom kommer. Har sett koftorna men inte förstått vart dom kom ifrån. Dom är skitsnygga, slå till på din favorit,gammelrosa den är finast, kram mamma

2011-03-04 @ 19:07:05
Postat av: anna n

Åh dom är så fina, jag kommer bli avis om du köper en! :) JAg vill också han en , jag håller med dig om att rosa är fint men jag gillar den röda också :) Men som sagt de är lite väl dyra :P

Den kommer passa dig!

Kram

2011-03-05 @ 23:20:13
URL: http://annanilsen.wordpress.com/
Postat av: Othilia

Kommer alla koftor från "sidan odd Molly" eller är de ifrån olika siter? Tacksam för svar, är väldigt suger på en sån som är på andra bilden. :) kram

2013-09-11 @ 16:08:46
URL: http://othilias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback