Udda byxa


Jag har köpt ett par såkallade haremsbyxor idag.
Fast det är inte sådana där som hänger asmycket mellan bena.
Jag är lite osäker, men ändå gillar jag de sjukt mycket och tror det kommer bli riktigt hett till sommaren!


De är lite tajta över min putröv, men bättre det än ingen röv!
Höga i midjan också=snyggt!


Tyget är småblommigt och nu längtar jag till varmare tider :)

Jag är lite sugen på dessa också...


Lite mörkare och tuffare!


Denna är också ny, söt liten top med blomrusch på en sidan!

Postat av: mamma gudrun

Häftiga byxor, dom blommiga alltså! Klart du ska behålla dom, de e ju jättefina och passar det mkt bra. Svarta blusen med blommor är ju skapt för dej som gillar rychpych. Djubyxorna vete sjutton.....har lite svårt för såna men du passar ju i allt så ta dom åh! Nu ere måndagmorron och jag ska iväg på jobb, vi hörs, kram mamma

2011-03-07 @ 06:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback