skatteverket.se


Självaste skatteverket har gjort min dag!
Jag ska få tillbaka en massa pengar och det är guld värt!

Har suttit och tryckt in massor med sjukdomar i huvudet idag och dessvärre blir morgondagen ännu mera intryckning.
M & G åker tidigt imorgonbitti, de har en lång bilfärd hem.
Det har varit underbart och haft de här!

Nu ska jag drömma om mina pengar, hehe!


Postat av: mamma G

Heja Karro! Tänk va pengar kan göre en lycklig....

iaf för stunden. Fick du tillbaka på skatten??

kram mamma

2011-03-24 @ 06:09:17
Postat av: Moster

Den 18 april gör vi preliminärschema för sommaren och därmed din rad och veckan efter kan vi ändra lite.

Har du någon speciell dag, dagar du inte kan/vill jobba? Du har chansen att påverka nu. Dunder?

Yran?

Höjdadagen ska vi ha den på en helg eller veckodag? vad tror du? Vi har chansen att smida planer nu, synka ihop dej och mej schemamässigt.



Bra med lite extra pengar....det vill jag också ha!

Storkramen från Mostra

2011-03-24 @ 08:24:45
URL: http://djupudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback