Liten skit som skrämmer


Jag har länge varit i behov av en ny telefon och förra veckan tog jag mig i kragen och beställde en ny.
Jag beställde en iphone.
Jens har frågat mig om jag är redo för en sådan utvecklad manick...
Och jag har hela tiden sagt: klart jag är!
Men idag när jag hämtade den och fick den i handen kändes det lite läskigt.
Jag skyndade och stoppa ner den i fickan och svettades som bara den på vägen hem.
När jag kom hem plockade jag upp den och la den på bordet.
Jag insåg att den skrämmer mig och att jag är ganska så rädd för den.
Varför vet jag inte riktigt. Kanske för att den är så smart och dyr.

Snygg är den iaf och jag kommer förhoppningsvis växa mig in i rollen som en iphone-ägare och upptäcka alla fantastiska funktioner!




Sluta skräms!

Postat av: Elin

Du fixar det! Snart kommer du fara och flänga med den där som ingenting. Och då kanske den går sönder eller spricker. Men det gör inget för så är det ibland.

2011-03-01 @ 21:36:36
Postat av: Mikaela

Wihi nu kan du blogga från mobilen! =)

2011-03-02 @ 17:52:04
Postat av: Anna

Tack! Jag älskar soffan och de är nästan som om vi slåss om att få sitta på den där de är dags för middag så som frukost. haha.

Ja den är så söt och kommer faktiskt från farmor den också :)



Karro, du kan va lugn de kommer inte ta lång tid innan du inte kan leva utan den :) haha



Kram

2011-03-02 @ 19:02:42
URL: http://annanilsen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback