Idag är det fredag!


Det var kul när jag och Annorna gick ut från skolan idag och vi såg bara våra cyklar som stod kvar.
Det betyder att vi slutade väldigt sent som vanligt...


3 ensamma cyklar!
Och som ni ser har vi ingen snö här, vilket vi inte haft på en månad eller två!
Nu väntas bara solen!

Efter skolan tog jag mig en sväng på stan och köpte jättefina kökshanddukar!


Titta så underbart fina!
Kommer från Åhlens!

Och var även in på VILLAGE och köpte låtsats-tulpaner.
Såg på någon blogg och tänkte att istället för att köpa tulpaner som vissnar efter några dagar kan jag lika gärna slå till på de här. Som ser rätt så verkliga ut!


Ska fylla på lite vatten också så det ser ännu verkligare ut!


Köpte 3 vita och 2 vitrosa!

Denna fredagkväll myser jag i min ensamhet!
J är på jobb och jag njuter lite av denna myskväll.
Imorgon ska vi ut och käka, förhoppningsvis tapas om jag får välja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback