Dålig start, bra slut


Första halvan av denna dag var helt piss.
Det spöregna när jag cykla på skolan så jag var jätteblöt om knäna och jag hade magont, tror det är järntabletten som spökar.
Åkte till och med hem tidigare för att jag var så less.
Somnade en stund när jag kom hem, så det var himla skönt.
Tog mig i kragen och pluggade ett tag.
Har nu tränat och ätit mat vilket fick mig på bättre humör!

Hoppas morgondagen blir en bättre dag!


Postat av: mamma G

Bra att dagen blev bra till slut. Vissa dagar känns som skit men kan ändå ge nåt gott till slut.

Min dag i dag känns som värsta höjdaren fast den inte kommit igång riktigt än. Är ledig och ser fram emot värsta härliga dan me hunnsväng, plock/städ/tvätt och såklart ett besök på JoJo.

Hon har tagit hem kläder nu också, jättefina, ska dit och kolla, kanske nåt får följa me hem.

Puss o kram till dej<3

2011-03-11 @ 07:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback