C-uppsats


Denna vecka har jag och min kompanjon Anna S satt igång med vår C-uppsats.
Det känns väldigt spännande och mycket att tänka på!
Vi har ju valt ämnet "Vårdpersonalens syn på äldres sexualitet".
Och vi ska göra en empirisk studie, vilket betyder att vi ska ta reda på vår fakta själv.
Inte läsa massa artiklar och sammanställa därifrån.
Så planen är ca 6 intervjuver och igår var vi på ett vårdboende som vi haft kontakt med och informerade och fick några napp på en gång på folk som ville ställa upp.
Vi blev även medbjuden av sektionschefen att följa med på en nätverksträff idag, som just handlade om Äldres sexualitet och HBT(Homosexuell, Bisexuell och Transperson) och åldrande.
Så är nyss hemkommen från denna intressanta eftermiddag!!
Riktigt bra!



Nu ska jag börja packa för imorgon åker jag på en mycket trevlig weekend!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback