Mini semester i Köpenhamn


Vi har hunnit med väldigt mycket på dessa 2 dagar!

Första vi gjorde efter incheckningen på hotellet var att gå ut och det första vi såg var Tivoli.


Men inget jag ville prova på!








Nere i Nyhavn


Vi satt och njöt av musik, vin och öl och fantastisk stämning!


Vackra hus


Fantastiskt vackert i Kph



Vi åt middag på en restaurang som heter Tight.
Godaste hamburgaren jag ätit.


Hamburgebrödet var focaccia, mmm!


Sen gick vi hit... (strippklubb) haha.. Neä, det gjorde vi inte...

Igår åkte vi buss ut till Hellerup för att gå på "Bodys" .
Riktiga kroppar som sparats och visas nu upp, självklart har personerna som donerat sina kroppar godkänt att de skulle posera på olika sätt!
Väldigt overkligt, men häftigt!
Jag tjyvtog några kort :)


En kines


Sexscen!


En gravid kvinna... sorgligt att de inte klarade sig.


Några veckors gammalt foster

Häftigt va?!

I samma hus fanns det massa expriment-grejer.
Vi testade både hörsel, syn och lukt.


Såpbubblor!

Middagen blev väldigt sen, men vad gjorde det?!
Godaste köttbiten jag ätit någonsin!


Och vinet... mmm!

Vi avslutade med lite mer alkolhaltiga drycket vid Nyhavn till stängningsdags och sen fick jag den briljanta iden om att åka cykeltaxi hem till hotellet.
Väldans kul!


Lite roar oss!

Borta bra, men hemma bäst.
Skönt att vara tillbaka, men vet ni vad... jag måste börja packa!

Postat av: mamma G

Vilken härligt minisemester! Häftigt o läskigt med dom donerade kropparna.....huvva! är det riktiga människor? hur är dom bevarade på för vis??

Snart kommer du.....längtar, kram mamma

2011-06-16 @ 06:41:17
Postat av: pap

längtar oxå

2011-06-16 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback