Ulvön


När Jens och jag var i Härnösand förra veckan åkte vi allihopa till Ulvön.

 

I väntan på skärgårdsbåten!

 

Son & Mor!

 

Vi hade tur med vädret!

 

Väldigt mysig båt med både restaurang/café-del och även soldäck :)

 

Mysigt och trevligt hade vi inne i båten!

 

Så vackert när vi anlände.

 

Många båtar i hamn!

Vi hade bokat in oss på Skärgårdsbuffén på Ulvö Hotell som ni ser här bakom snyggingarna!

 

En av mina tallrikar jag plockade åt mig till lunch... sååå otroligt gott.

Vi åt räkor så det stod ut genom öronen!

 

Bara början på vår skräptallrik med räkor!

 

Mätta i magen vandrade vi omkring på Ulvön som var ljuvligt vackert!

 

 

 

Åskan och regnet hängde lite i luften, men vi klarade oss!

 

 

Så sagolika hus det finns på Ulvön.

Jag kan verkligen rekommendera att åka dit.

Är perefkt som en dagsutflykt!

Jag hade en superhärlig dag tillsammans med Jens och hans familj!


Postat av: kajsa

va fint det ser ut :)

puss

2011-07-22 @ 16:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback