Loppisrunda


Jag var på loppisrunda i början av veckan med Elin.
Först av allt stannade vi till hos hennes kompis Hanna som har en månaders gammal bebis... supersöt!


Så mysigt!


Elin med sin snygga väska från NY!


Vi for ända till Hammerdal för och kika och där hittade jag faktiskt två saker!


En sådan här söt och med svenskaläraren (Elin) vid min sida skrattade vi åt att det inte är ett mellanslag på texten... Förtepåsar...


Sen slog jag till på 5 gulliga assietter.

Värsta bra loppisfynd!

Postat av: Jessie

Men se här! Jag hittade din blogg :)

Vilka fina loppisfynd du gjorde! De där assietterna är jag lite avis på ;) Och "förtepåsar" var ju inte heller så illa :p

Kram!

2011-08-05 @ 23:19:54
URL: http://jasminek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback