Vår mini-semester


Både jag och Jens har njutit som bara den av att få vara ledig i några dagar.
Vi har åkt längdskidor, ätit massa god mat, spelat kort och umgåtts med nära och kära.
Anledning varför vi åkte upp var för att ta riktigt farväl av Momma.
Det var en väldigt fin begravning och skönt att jag kunde vara med.


Sov gott Momma!


Mamma och hennes Moster Karin


<3

--------------------------------------------



Jens lekte Hellner och Ferry om vart annat när vi åkte skidor.


Det var strålande sol och många gånger kändes det som i en saga.. detta vackra snölandskap.


Spurt på upploppet!


En annan kväll på skidspåret!


Och en annan dag!

Många hundsvängar har det blivit!




Bus med Tassa!

Go-mat´n kommer här:


Vi fick värsta kokta fin-fisken en dag!


Pizza bjöds det också på!
Erik hade en pizza med pommes på, jag har då aldrig sett på maken..


Pappa wookade mumma..


Fruktsallad en kväll med Moster Karin x 2 och min fina mamma

Postat av: mamma gudrun

Oj... hade vi såå mysigt o roligt mitt i allt det tråkiga. Fina bilder Karro, sköt om dej så hörs vi i morron, kram mamma

2011-01-25 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback