Ny termin


Både lördag och söndag har jag jobbat natt.
Ja, det blev faktiskt så att jag redan i helgen fick jobba!
Så jäkla bra med kosing!

Idag har jag varit på skolan för upprop och introduktion.
Var över på en timme så jag och Anna S började ägna våra tankar åt C-uppsatsen.
Om ca en månad ska projektplanen vara klar så nu gäller det att komma på ämne.
Och nu har vi faktiskt några idéer, känns så bra!

Just nu sitter jag och J och kikar på idrottsgalan och vet ni vad vi tryckt i oss?!
En av de godaste bakelserna jag vet..


Välkommen semeltider!

Imorgon hoppar jag på tåget för att åka norrut igen..
Är av sorgliga skäl, men ska ändå bli härligt och roligt att få komma hem.

Postat av: mamma gudrun

Välkommen hem Karolina, de blir såå roligt att få träffa dej igen. Jag älskar också semlor,mmmmm gott!



Jobb ger mycket, både erfarenhet, välmående och sist men inte minst "pärninga". Jobba på.....

kramar mamma<3

2011-01-18 @ 06:51:19
Postat av: Kusin anna

Vad mysigt ! Ni verkar ha de så fint hemma hos er :)

Ses vi på fredag?:) kramar

2011-01-18 @ 16:49:58
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: Anna

Men vad du kommit långt i studierna! Måste kännas riktigt skönt? Hoppas du får det bra när du åker hem, trots den tråkiga anledningen.. Kram från mig! Annish:)

2011-01-20 @ 22:55:10
Postat av: Anna

Nu såg jag att det var din mormor som gått bort... Tänker på dig!

2011-01-20 @ 23:00:14
Postat av: Anna

Nu såg jag att det var din mormor som gått bort... Tänker på dig!

2011-01-20 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback