Hemma i Malmö och halvsjuk


Kom hem sent igårkväll till Malmö.
Min älskade hade gjort så fint här hemma.
Dessvärre kunde jag inte somna för min jävla hosta.
Jag blir så less för de gånger jag blir förkyld får jag alltid rethosta.
Men det är väl bara att stå ut!

Dagens föreläsning blev flyttad till nästa vecka.
Så då passade jag på att städa bort julen och nu är det så fint!
Har ingen mer skola denna vecka, men borde råplugga inför tentan nästa fredag..
Imorrn börjar jag.. jag måste!

Men det är så mycket annat som är roligt och göra.
Har nyss klickat hem lite grejer.
Bland annat ett väldigt rosa duschdraperi.
Jens tycker det är lite väl tjejigt... men man kan ju faktiskt skicka tillbaka!


Postat av: Johanna

Vaddå tjejigt?! ;) Krya på dig! Rethosta är inte kul, snarare tråkigt! /Johanna

2011-01-05 @ 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback