Söndagspyssel


Det har varit en underbar söndag!
Både jag och Jens har varit lediga och har bara gjort grejer vi velat göra.
Först massa skidåkning, sen har jag lagat ett par byxor och sytt massa korsstygn.


Detta är mitt projekt. Mycket roligt med en massa olika motiv.


Såhär ska slutresultatet se ut.
Får väl se om det tar ett år eller två och få till.
Jag har en hel del halvfärdiga liggandes projekt..

Vi har även rört på fläsket idag.
Och sen käkat fläsk-kötte.

Till veckan som kommer blir det plugg som bara den.
Får nämligen en hemtenta imorgon som ska va inne på torsdag.
Och imorgonkväll/natt ska jag jobba.

Adjöken från fröken S!

Postat av: Kusin Ida

Duktig du är kusin! Har hört att sjuksköterske utbildningen är svår och så kan du även jobba! Det märks att kusinskaran är arbetshästar! ;)

Får se till hösten om jag också hoppar på sjuksköterska. Då får du vara min högra hand som jag kan fråga allt om! :P hihi



Stor kram

2011-02-07 @ 11:11:29
URL: http://idanilsen.blogg.se/
Postat av: Cemo

Men du som är så pysslig, har du varit upp på Stoff & Stil? Jag var in där för någon dag sedan för att köpa tyg till ett spjälskyd och blev kvar i 1,5 timme! Som att komma till himlen!

2011-02-11 @ 10:53:40
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback