20 februari


Jag föddes 16.53 denna dag för 25 år sedan.. 25 år seeeen.. fattar ni?!
Som min kära syster skrev till mig: nu börjar det närma sig 30.
Usch, jag vill stanna här ett lite längre tag!

Gårdagskvällen firades lite med vänner i det finaste slaget.
Nästa lördag blir det mitt riktiga kalas.
Det blev sent inatt vilket resulterade att jag inte fick frukost + tårta på säng förrän vid 13.


Fina födelsedagstulpaner från Anna & Rezi!
Och se ni på tusan att jag fick en sådan där fin glasburk med lock + presentkort också :)
Jag blev så överraskad och glad!

Jens har gett mig A. Schulmans nyaste bok, jag pratade om den igår att jag skulle vilja läsa den osså fick jag den!


En kärleksförklaring ska det vara!

Och jag som är så snäll ska få en present till, men jag måste tydligen vänta..

Postat av: mamma gudrun

Åhh vilka fina presenter du fått! Glasburken är ju jättesöt. Jag kan inte heller fatta att det är 25 år sedan du tittade ut.....vilken lycka det var.

Du hade världens minsta lilla sötaste mun. När pappa ringde till farmor sa han: mun e som en liten 10-öring, så liten o fin var din söta mun. Klotrund var huvudet, som en liten boll och ögonen var lite sneda. Du påminde om en liten mongolisk/asiatisk/ lapponge....vackrast av alla bäbisar.

Längtar tills vi träffas.....kramisar mamma<3<3<3<3

2011-02-20 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback