Julhelgen


Dagen innan julafton kom J:s mamma och pappa till oss och vi hade en härlig uppesittarkväll.





När jag vaknade på julaftonsmorgon var jag inte alls på topp. Min hals värkte och humöret var inte som det skulle, typiskt på julafton.
Efter en sparktur med hundarna och dusch så blev allt genast bättre!




Godisbordet var poppis från min sida!


<3


Jag och Erik :)


Dukat för julbord


Julhundarna var också redo!



Sen var det dags för det som jag nästan tycker är roligast... paketöppningen :)






Mamma och Pappa höll på att svimma när dom fick en ny dator av Erik... vilken julklapp...

Det var verkligen en lyckad julafton, så mycket vi skrattade och massa mys hade vi!
På juldagen försvann Jens och hans familj och vi fortsatte att ha det skönt.
Pratade med Kajsa<3 flera gånger under helgen också :)

Idag har allt känns lite bättre och nu väntas jobb hela nyårshelgen.
Bllir nog bra pengar det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback