Hemma hos Joppe & Josef


Det var länge sen jag gjorde ett "Hemma hos"-reportage.
Det var ju ett tag sen jag var hemma hos dessa underbara människor, men här kommer en glimt från deras mysiga 2:a i Karlstad.


Buddha gubben är en present från mig för länge sen :)






Duktiga hundar och duktiga matte & husse!


Massa fina priser!


Ett annat intresse i detta hem är gitarrer




Söt hund i sitt krypin!


Skulle ta kort på den fina byrån som är arvegods och vipps kom det en vit skepnad förbi :)








Här sover man nog gott :)


Detta fina fönster finns i köket!


Häftiga mål sitter uppsatt på kylskåpet!




Stora matskålar för dom käraste voffsingarna!


Bokhyllan är välfylld!




Jag saknar dig bästa Joppsen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback