Trettonde OCH fjortonde dagen avklarad!


Nu är det bara en dag kvar på min praktik!
Helt jäkla fantastiskt! WIHOO!
Jag är skitlgad att jag åkte, men lite gladare för att få åka hem :)

Gårdagen var skitseg, så långt pass och allting var skitlugnt på avd.
Fick däremot skjuts hem så det var ju bra!
Idag har däremot gått snabbt, har träffat en psykolog som berättade om hennes jobb. Kikat in en annan avd. som jag är glad att jag inte är på.. spelat kort och spel och haft träff med min lärare för sista gången.
Fick skjuts av denna snälla student som också har sin praktik på min avd.
Ska få åka med henne imorgon också så det är verklige toppen!

Ikväll ska jag se över min packning och räkna på hur mycket övervikt jag kommer ha denna gång :(

Postat av: Anna

Hörredu Karro, det där med en duschslang bredvid toan tycker jag var fiffigt. Tänk när man gjort nr 2 och vill tvätta sig lite ordentligt, det är väl skitbra? Jag saknar mycket en biddé i Sverige!

2010-10-08 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback