Första julerbjudandet..


Lite väl tidigt va att få julerbjudande nu?!
Jag har faktiskt inhandlat några julklappar redan men när gardiner, kulor och grejer syns så blir det lite tokigt!
Jag älskar, verkligen älskar julen men ännu vill jag inte riktigt tänka på den.
Jag vill ha en mysig höst först!


Ni får vänta..

Postat av: Sara

Åh, jag längtar efter jul när jag ser gardiner :) Köpte ett par liknande de där från jotex ifjol, vill sätta upp de nu!! :) Hoppas praktiken går bra!

Kram

2010-09-21 @ 20:31:09
URL: http://saracarlstroem.blogg.se/
Postat av: mamma gudrun

Nämen Karro inga julgrejer än.......fast en liten klapp till mej kan du ju få ordna, hihi

Jobbigt när det händer saker med barn, vad som är rätt eller fel kan ibland vara svårt att veta. Men man får hoppas att dom vet vad dom gör. Du är iaf jätteduktig som är i ett annat land och gör din praktik. Igår började jag väven, kändes roligt.

Började med jättefina linnehanddukar.

Kram/mamma

2010-09-22 @ 06:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback