Fjärde dagen avklarad!


Allting har gått bra idag, inget krångel nånstans. Jag fick skjuts hem idag så det var skönt!

Nu måste jag sova för ska upp 5.15 imorgon..

Hyvä yötä=Godnatt!


Postat av: Ann-cathrin

Hejsan, hittade din blogg, hoppas det går bra på skolan och med kärleken. Tack för i sommar, du var rätt "flicka" för oss:) ha de gott kram från mig i "Gula huset" du vet!

2010-09-16 @ 23:21:51
Postat av: Kungsa

Du e´bruden me´go i du! Jäklars va´du gör det bra som praktiserar där borta! Å språket, å bussen, å katta, å allt ane! Kul att du visar miljön, per bild, för en nyfiken moster.

kramar

2010-09-17 @ 10:09:44
URL: http://djupudden.blogspot.com
Postat av: elinkusin

Heja dej Karro! Jag säger som din moster, kul för oss nyfikna!

2010-09-17 @ 10:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback