Finsk skog och mark


Har nyss varit ute på en cykeltur.
Så underbart väder och naturen runt här är härlig!




Stora bron i Joensuu


Över den här järnvägsbron/cykelvägen har jag cyklat hela veckan nu när jag var på barn-psyk.


Jag älskar björkar


De är så snyggt uppbyggda


Lite kärlek


Hej hej guldträdet


Vackert


Haha, skulle ta en vacker bild på mig och den blev ju rolig!


Brum brum med racer-cykeln


Rönn är också ett vackert höst-träd

Postat av: mamma gudrun

Va fint det är där du är. Härliga färger, håller med att björkar är fina. Du visar så roliga inlägg Karro. Jag börjar tro att du ska bli journalist eller bildboksförfattere, du visar så roliga/fina bilder och skriver så kul. Ikväll var hundarna jätteduktiga, Tassa skällde bara lite och kom jättefint på min inkallning. Viva var ändå duktigare när pappa gjorde inkallning. Så ikväll är vi stolta hundägare. Pussokram mamma

2010-09-26 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback